Δωρεάν παράδοση από το 45,00 €

Απόσυρση από τη σύμβαση

  1. Ο Καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως έχει το δικαίωμα, εντός 14 ημερών, να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του και χωρίς να επιβαρυνθεί με οποιοδήποτε κόστος, εκτός από εκείνα που προβλέπονται από το νόμο.
  2. Η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει την επομένη της ημερομηνίας κατά την οποία ο Καταναλωτής, ή τρίτος που έχει υποδείξει ο Καταναλωτής, εκτός του μεταφορέα, πήρε στη φυσική του κατοχή το προϊόν. Στην περίπτωση σύμβασης πώλησης, η οποία:
    • περιλαμβάνει διάφορα Προϊόντα που παραγγέλθηκαν από τον Καταναλωτή μέσω μιας ενιαίας παραγγελίας και εφόσον τα εν λόγω Προϊόντα παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει να τρέχει την επομένη της ημέρας κατά την οποία ο Καταναλωτής, ή τρίτος που ορίστηκε από τον Καταναλωτή, πλην του μεταφορέα, έλαβε στη φυσική του κατοχή το τελευταίο Προϊόν,
    • αποτελείται από ένα αγαθό σε διάφορες παρτίδες ή τεμάχια, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει την επομένη της ημέρας κατά την οποία ο καταναλωτής, ή τρίτος που ορίζεται από τον καταναλωτή, εκτός του μεταφορέα, έχει λάβει τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου,
  3. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε ( E-mail: info@abczoo.gr ) την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια σαφή δήλωση (για παράδειγμα, επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, με φαξ ή e-mail). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
  4. Για να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να αποστείλετε την ανακοίνωσή σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  5. Εάν υπαναχωρήσετε από σύμβαση εξ αποστάσεως, η σύμβαση θεωρείται ότι ακυρώνεται.
  6. Επιπτώσεις της υπαναχώρησης: Εάν ο Πελάτης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, η ZooArt Marek Postrzech θα επιστρέψει όλες τις πληρωμές που έλαβε από τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από το γεγονός ότι ο Πελάτης επέλεξε, κατά περίπτωση, μια μέθοδο παράδοσης διαφορετική από τη λιγότερο δαπανηρή τυπική μέθοδο παράδοσης που προσφέρει η ZooArt Marek Postrzech) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα κατά την οποία η ZooArt Marek Postrzech ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.
  7. Η ZooArt Marek Postrzech θα προβεί στην επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικό μέσο- σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή αυτή δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον Πελάτη.
  8. Η ZooArt Marek Postrzech μπορεί να αναβάλει την επιστροφή χρημάτων έως ότου παραλάβει το αγαθό ή έως ότου ο Πελάτης προσκομίσει απόδειξη αποστολής του αγαθού, όποιο από τα δύο είναι νωρίτερα.
  9. Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει ή να παραδώσει το αγαθό στη ZooArt Marek Postrzech (ή, κατά περίπτωση, στο πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί από τη ZooArt Marek Postrzech να παραλάβει το αγαθό) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο Πελάτης γνωστοποίησε στη ZooArt Marek Postrzech την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η προθεσμία αυτή θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν τα αγαθά επιστραφούν πριν από την παρέλευση της προθεσμίας των δεκατεσσάρων ημερών.
  10. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πωλητή.
  11. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι καινούργιο και να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία. Οποιοδήποτε προϊόν που είναι ελλιπές, κατεστραμμένο, λερωμένο ή έχει υποστεί ασυνήθιστη χρήση πέραν της απλής δοκιμαστικής χρήσης δεν θα παραλαμβάνεται και δεν μπορεί να επιστραφεί. Πρέπει να αποστέλλονται στην ακόλουθη διεύθυνση:

    ZooArt Marek Postrzech
    Filoteis 14
    111 47 Galatsi (Ateny)
    Αριθμός ΦΠΑ: PL9181757897
    info@abczoo.gr

    Πριν δημιουργήσετε μια επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να λάβετε μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής.

  12. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την υποτίμηση του αγαθού που προκύπτει από χειρισμό διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η καλή λειτουργία του αγαθού. Ως εκ τούτου, εάν ο πελάτης επιθυμεί ακόμη να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης, ώστε να μην χάσουν την αξία τους και να παραμείνουν άθικτα. Εάν η ποιότητα των προϊόντων αλλοιωθεί, εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ελλιπή ή/και εάν δεν τηρούνται οι αρχές που αναφέρονται στο παρόν άρθρο, η ZooArt Marek Postrzech διατηρεί επίσημα το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή των προϊόντων ή/και να απαιτήσει αποζημίωση για τυχόν απώλεια αξίας.
  13. Ο πελάτης δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης για:
    1. συμβάσεις παροχής υπηρεσιών μετά την πλήρη εκτέλεση της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση έχει αρχίσει με τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος έχει επίσης αναγνωρίσει ότι θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεστεί πλήρως από την επιχείρηση, για τις εν λόγω υπηρεσίες, ο καταναλωτής, με την παραγγελία ή την αγορά και την αποδοχή των παρόντων γενικών όρων, αποδέχεται ρητά ότι η εκτέλεση της υπηρεσίας θα αρχίσει αμέσως μετά τη σύναψη της σύμβασης (και συνεπώς κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών από την ημέρα σύναψης της σύμβασης), και αναγνωρίζει ότι θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεστεί πλήρως από την εταιρεία;
    2. την προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών των οποίων η τιμή εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς που δεν ελέγχονται από την εταιρεία και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης;
    3. την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα;
    4. την προμήθεια αγαθών που ενδέχεται να υποβαθμιστούν ή να λήξουν γρήγορα;
    5. η παράδοση σφραγισμένων αγαθών που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί από τον καταναλωτή μετά την παράδοση;
    6. η παράδοση αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, και λόγω της φύσης τους, αναμειγνύονται αδιαχώριστα με άλλα είδη;
    7. την προμήθεια αλκοολούχων ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων δεν μπορεί να γίνει πριν από την πάροδο τριάντα ημερών και η πραγματική αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς που δεν ελέγχονται από την επιχείρηση;
    8. συμβάσεις στις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ρητά από την επιχείρηση να τον επισκεφθεί προκειμένου να πραγματοποιήσει επείγουσες εργασίες συντήρησης ή επισκευής. Εάν, με την ευκαιρία αυτής της επίσκεψης, η επιχείρηση παρέχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζήτησε ρητά ο καταναλωτής ή αγαθά εκτός από ανταλλακτικά που είναι απαραίτητα για τις εργασίες συντήρησης ή επισκευής, το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει για τις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά;
    9. η προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών ή βιντεοσκοπημένων εγγραφών ή σφραγισμένου λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών που έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση- η προμήθεια εφημερίδας, περιοδικού ή περιοδικού, εκτός από τις συμβάσεις συνδρομής για τις εν λόγω εκδόσεις;
    10. συμβάσεις που συνάπτονται σε δημόσιο πλειστηριασμό και λαχειοφόρες αγορές;
    11. την παροχή υπηρεσιών στέγασης, εκτός από την παροχή υπηρεσιών για κατοικία, τη μεταφορά αγαθών, την ενοικίαση αυτοκινήτων, την παροχή υπηρεσιών εστίασης ή υπηρεσιών που αφορούν δραστηριότητες αναψυχής, εφόσον η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή περίοδο εκτέλεσης;
    12. την παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση έχει αρχίσει με τη ρητή προηγούμενη συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος έχει επίσης αναγνωρίσει ότι με τον τρόπο αυτό θα χάσει το δικαίωμά του για υπαναχώρηση- για τις συμβάσεις αυτές, ο πελάτης, αποδεχόμενος τους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις, αποδέχεται ρητά ότι η εκτέλεση θα αρχίσει αμέσως μετά τη σύναψη της σύμβασης (και συνεπώς κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών από την ημέρα σύναψης της σύμβασης), και αναγνωρίζει ότι με τον τρόπο αυτό θα χάσει το δικαίωμά του για υπαναχώρηση;

Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης
Παρακαλείστε να συμπληρώσετε και να επιστρέψετε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.

Πριν δημιουργήσετε μια επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να λάβετε μια προπληρωμένη ετικέτα επιστροφής.

IdoSell Trusted Reviews
4.44 / 5.00 131 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-11-13
Ολα τέλεια!καλή γρήγορη εξυπηρέτηση
2024-11-09
Δεν μπορούσα να παρακολουθήσω την πορεία του δέματος μέσω της επιλογής του σάιτ.Οσο για το δώρο, περίμενα κάτι καλύτερο από ένα σακουλάκι για τά κακά.Ευχομαι,στην επόμενη παραγγελία μου να σας βάλω 5.
pixel